Jahaja...

Oj, vad jag gnäller..... Men det är faktiskt inte lätt ;)

Menmen....Just nu jobbar jag i alla fall.... Eller har en lugn stund på jobb. Har nyss ätit kvällsmat och skrivit en låttext av Nordman på datorn och skrivit ut =) Ibland är jag bara för snäll ;) Så nu hamnade jag här.......

Kommer nog upp lite annat än gnäll i bloggen snart...Har fått två nya Buzzadorgrejsemojser att testa och buzza...Kul. Kanske blir jag tio år yngre eller nåt...Ska nämligen testa en ny ansiktskräm...Hehe. I alla fall tänkte jag ju skriva om det i bloggen och göra reklam...Ska bara invänta paketerna.

Nä mina vänner... Kanske man ska göra lite nytta när man är på jobb???? Fast här är ingen nytta att göra just nu... *fniss*

Pusselipuss.....

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hmm...har inte hört nåt från Buzzador på urlänge.



Kram

Postat av: Gabbi

Jag har inte heller hört nåt från dom på jättelänge!!!

Om du vill så kan du följa mig på min nya sida



www.gabriellashorna.blogg.se



Kram

2010-02-17 @ 11:56:33
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Emma-Pemma

uss uss... inget roligt med avstånd.. Vet. Därför jag åsså är " där " nu.... I helgen blir det dock underbart med besök!! :) Men fy vad all längtan & saknad kan göra ont....



Hoppas ansiktskrämen är mirakulöst bra! :P



Kram.

2010-02-17 @ 12:55:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Åsa

Jag väntar också på lóreal-krämen... och en duchcreme tror jag det var...

2010-02-23 @ 16:28:55
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback