Lååååångsamt...

Fattar inte varför tiden just nu känns så jäkla långsam... Det är två veckor kvar innan jag får åka iväg. Känns som en hel evighet ju... Tur jag ska stanna så länge =) Me like.

Är så förbenat uttråkad om dagarna just nu och börjar snart klättra på väggarna... Tror kanske att jag behöver vår???



Känner mig så ledsen också för att jag mest tycker mina barn är pest nu... Får ingen rätsida på det och det gör att jag känner mig som världens sämsta mamma. Jag älskar dem ju över allt men jag tror det tagit ut sin rätt med alla år av kämpande....jag orkar inte mer just nu. Bara det nödvändigaste...... Jag finns för dem i alla fall. Börjar gråta bara jag skriver detta...... Hemska, hemska mamma...=(

Fick min laptop idag...Tycker väl inte att de ansträngt sig så väldans för att fixa den... De kunde gott ha bytt ut fläkten men de har bara dammat den. Sen har de visserligen fixat skärmen =) Och sen alla drivrutiner också.... Kruxet är bara att jag fått sitta här och installerat allt igen.... Jaja.

Nu ska jag nog sova....PuSs

 


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Det är väl själva f*n att vi mammor alltid ska anklaga oss själva för att vara usla som förälder!

Sluta med det NU, efter det lilla jag "känner" dig är jag helt övertygad om att du är en fantastisk mamma!!!! Och alla ungar är väl pest ibland?!



P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback