magfnatt...

det bubblar som satingen i min mage....Snacka om att ha fått fnatt ;) Känns som maten far rakt genom snabbt som sjutton...
Nåväl... var ju inte det jag skulle skriva om egentligen. Skrev ju häromdagen om buzzador.... Har inte hört något från dem på evigeheters evighet och så helt plötsligt ramlar det in massa. Ska vara med i en kampanj med Dove tvål och en med nån ansiktskräm..... Kommer väl nästa vecka kan tänka. Och helt plötsligt fick jag ett till erbjudande från dem...Men det var jag inte intresserad av..Något med att få hjälp med sitt pensionsval...Visserligen säkert jättebra men orkar inte engagera mig....
Men visst är det knasigt att det helt plötsligt ramlar in buzzadorerbjudanden???

Äsch...skit samma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback