Mejbi tajm to slijp...

Ursäkta min engelska  ;)

Kväll hemma hos mig och jag är än en gång mamma en vecka framåt..... Ja, grabbarna bus har nyss tillbringat en vecka med sin pappa så nu är det min tur.

Har varit en seg torsdag det här...trots jobb som idag var hektiskt och kul och gick fort. Men har väl känt mig lite depp antar jag...Saknar ju älskling så klart.

Jobbar i morrn igen...Kväll och natt men det lär bli allt annat än ansträngande.

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och ringa go´natt....Då känner jag mig mindre ensam :)

Gonattkram....


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hej!

Tittar in och säger godkväll=) Hur funkar det att vara mamma på deltid? Visst grabbarna dina är ju stora,men mamma är ju ändå mamma...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback