Ny dag... måste man verkligen ta nya tag???



Ungefär så känns det idag..... I morse kändes det motigt att vakna. Fått tillbaka den där känslan jag hade för ett tag sedan.... Att jag vaknar till deppet. Jag känner direkt att jag mår pyton. Fy fabian vad jobbigt det är. Jag vill må bra och jag vill vara glad. Jag vill glädjas åt det jag har men bara saknar det jag inte har....... Känner mig ego.

Känner mig förbannat ful också... Undrar så vad som hänt med min kropp. Går inte ner ett hekto fast jag försöker och fast jag är väääldigt bestämd mot mig själv. Blir både irriterad och orolig. Hypokondrikern i mig vill ju gärna ha det till att jag är sjuk på nåt vis, så det är därför jag inte går ner....Hmmm.

Idag kommer min soffa =) Ska bli sååå skönt att sitta i en mjuk en istället för denna hårda. Köpte en billigt på Erikshjälpen...Det får duga till en fattig mamma. Men den är inte ful ;)

Idag har jag bara ett ledsagningsuppdrag på 1,5 timme. Lagom betungande..... Annars bara slapp och slö. Kanske planera lite inför helgen. Stora grabben blir 18 år på lördag.... ARTON....Tror knappt det är sant. Och dottern blir snart 21 år så det vankas kalas....

Nä, ses....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tror den här djäkla vinterna tar knäcken på svenska folket! Nu vill vi ha vår!! Och kanske blir vi då också lite gladare och piggare?!

Tycker ändå det är skönt man kan gnälla lite på bloggen, vill ingen läsa så slipper de...

Jag har ju inte varit med så länge så jag kan säga hur besökssiffrorna förändrats. Däremot ser man ju att det startar 2000-3000 nya bloggar/dag, och det bara på blogg.se. Helt otroligt!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback