tisdag...


Idag är jag supermegatrött.... Fasiken vad jobbigt. Försök vänligast sova gott en hel natt med sportlovslediga tonåringar..... Fy vad många gånger jag vaknade inatt, så nu är det slut på lovlyxen för grabbarna.

Steg upp vid sju i morse för det var ett jobbrelaterat möte mellan halv nio och tolv. När jag sen kom hem röjde jag lite, pratade med älskling i telefon och handlade. Sen däckade jag i soffan..... Jag är så jäkla trött att det är ett helt företag att bara ligga här och läsa en tidning...Har verkligen kämpat för att inte somna. Var kommer all denna trötthet och matthet från????

Är i alla fall glad att det inte börjar bli mörkt ute förrän nu... Då känns det att vi går mot ljusare tider =)

Något mer hade jag väl inte att delge....Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback