Tjingeling...


Lite update på läget kanske ;)
Jobbar i natt så nu har jag tid att sitta en stund..... Idag skeppade jag så iväg laptopen till Linköping eller nåt. Nu hoppas jag att de skyndar på lite.. Ni anar inte hur gött det ska bli med en fullt fungerande dator igen efter 1,5 år med strul.

Men just nu, eller i morrn och tills vidare, råder "avgiftning".... Nu ska jag lära mig leva utan updateringar med omvärlden. Känns konstigt men kul.... Jag bara inbillar mig att jag ska få massor gjort hemmavid =) Hoppas verkligen det... Får nämligen besök om en vecka och då vill jag ha fint hemma...... Älsklingen kommer till mig =) Jag lycklig ;)

Nåväl.... Vet inte om jag berättat men alla datorer hemmavid havererade ju nyligen och stora grabbens är inlämnad och förmodligen snart klar så om jag är snäll (och det är jag ju som betalar lagningen) så kan jag ju använda den lite emellanåt.

Nä, nu har jag inget mer att "säga"
Puss till er alla.....

Kommentarer
Postat av: Mormormu

Kan förstå hur det känns när datorer djäklas! Egentligen borde man stänga av både dator och mobil åtminstone en dag för att känna hur det känns...

Tur du kommer åt bloggen ibland iallafall!



Go´kväll//A-C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback