Bestämt mig...


Har länge funderat på att skaffa ny tatuering.... Men jag är en riktig fegis och tyckte det gjorde skitont med den jag har så jag har tvekat. I år är det exakt tio år sen jag gjorde den.
När jag gick förbi tatueraren häromdagen bestämde jag mig =) No more fegis!!! Jag ska hitta ultimata motivet som lutar åt något hjärtliknande på handleden...alltså bara något pyttigt, och sen beställa tid =)

Tror ni jag vågar???

Jag har lyckats gå ner två kilo.... Hoppas hela tiden att jag ska klara detta...Det känns i alla fall som jag kommit in i rätt "flow"... Ja, jag brukar kalla det så då jag lyckas med mina föresatser. Har tränat en stund idag med gummibanden och ska snart kila ut på promenix.... Vill verkligen klara detta. Inte att bli så mager jag varit men kanske lite smalare än nu och lite mer välformad med muskler =)

See ya babes....


Kommentarer
Postat av: "Katarina" (j-nettan)

Tycker du är megaduktig om du vågar! Själv har jag tänkt många gånger, men aldrig vågat ta det slutgiltiga steget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback