Very ont...


Fy fabian vilken jäkla huvudvärk jag haft hela denna dagen.... Fast det har inte hindrat mig från att göra det som måste göras. Promenad te.x. och solning och handling.... Lämnat in en dator på lagning och ringt ett samtal om lagning av laptopen. Plus lite umgänge med grabbarna bus =)

Två kvällar nu har jag varit supertrött och ikväll låg jag och slumrade lite i soffan och det mina vänner har jag inte gjort på år och dar.... Vet inte var denna trötthet kommer från. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk... Har jag inte tid med.

Nu ska jag jaga grabbarna i säng så jag själv kan inta ryggläge... Ingen sovmorgon i morrn för denna damen..Måste fixa en massa innan jobb för sen ska jag iväg på torsdag så allt måste vara klart i morgon.

Aj lav ju.....;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Ũå, lät skönt med solning.... Skulle sitta fint med lite färg på nosen...



Hoppas huvudvärken stuckit nån annanstans!!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback