Det var det...

Hemma.......Känns väl bra på ett sätt men mest pest. Saknar N så jag mår fysiskt illa. Känns rätt sjukt faktiskt, men det är så jag är..... Tack och lov känns det allra värst första dagarna hemma, sen är det utståbart =/

Nu väntar två veckors jobb...pust ;) Nä....ganska chill med mitt jobb. Sen kommer N hit för ytterligare två veckors semester tillsammans. Ååååh, jag längtar.

Åkte nattåg hem och maj gadd...Visste inte att de hade sååå kassa tåg. Hade bokat sittplats för det är ju billigare än säng. Problemet var att sätet var såå jäkla smalt att jag knappt fick plats =O Och det gick knappt att luta det bakåt heller.....Sov it lite som en kratta alltså ;) Kastade mig i säng i morse vid sex då jag kom hem.....Så jag har sovit lite. Måste snart handla och fixa lite innan jobb i eftermiddag.

I övrigt har jag haft en underbar semester....Vilket underbart väder va!!! Och dessutom underbart sällskap . Kunde knappt vara bättre... bara om jag slapp åka hem ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som du haft en härlig semester där uppe. Hoppas nu att tiden tills han kommer går fort!

Postat av: Anonym

en får väl tacka själv för trevligt sällskap och en skön semester tillsammans och nu är det inte ens 2 veckor innan vi träffas igen...

P o K

2010-07-19 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback