Dum...dummare....



Bara att konstatera...Jag lär mig aldrig. Trist att må dåligt på grund av egen förskyllan.....Inte lätt att gilla sig själv då. Menmen...Livet går vidare ändå.



Idag har jag varit varm....Shit vad jag svettats. Försökt städa och jo, det blev en del gjort men yr blev jag...Tog sen en nästan iskall dusch för att tre minuter efter svettas lika mycket......Tvi.



Har inte mått vidare bra senaste dagarna...Mår illa nästan hela tiden. Trodde först det var saknad men lutar åt att det är värmen....Är ju olidligt. Var mycket skönare norrut. Hur som helst är det urjobbigt att må illa konstant.

Jobbar nu och i natt...Går av passet i morgon bitti och tror jag ska ägna morgondagen åt att fara omkring....Kanske till Malmö, eller till mamma...Har inte bestämt än men behöver komma iväg lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback