Fullt upp dag....

Vaknade med huvudvärk idag igen....Jäklar vad det dunkade. Men jag steg upp och svalde en värktablett och sen startade jag dagen..... Har ganska fullt upp.

Började med att röja lite och sen diskade jag upp.....Inte gjort på nån dag =/ Slarvmaja..... Sen gick jag faktiskt ut en sväng i solen men huj vad jobbigt det blev....Jag flöt nästan bort av svetterier..... Sen hem till tvättstugan.

Och där är jag i detta nu...Ja, inte just i tvättstugan, men i hur långt jag kommit. Resten som ska göras idag är dammsuga, stryka, packa och gå ut med sopor....Ja visst ja, duscha också.

Men sen när jag lägger mig i kväll är jag förhoppningsvis supertrött och somnar snabbt för jag ska upp vid halv fyra.....Har ju ett tåg som ska passas.....Nice.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får en underbar tripp!

Postat av: Åsa

Svar: Det var inte jag som köpt mobil, det var gubben. och nä, ingen mini. Detta är en annan.

2010-07-04 @ 18:58:33
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Väderleksrapport från norr,

tropisk värme, en lite regnskur nyss,

men nu är solen igång igen!



Ha det så mysigt!!

2010-07-04 @ 19:06:42
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback