Hmmm....



Kom att tänka på en sak....Eller ja, många saker egentligen... Ständig verksamhet i hjärnan. Konstigt den inte bränns sönder och det börjar ryka ur öronen;)

Meen...Jag är 42 år...Vet ni att när min mamma var det blev hon mormor =O. Fy bubblan för att bli mormor..Så gammal är man ju inte. Då, när jag fick dottern var ju mamma så klart gammal nog att bli mormor...I mina ögon. Men nu...Med facit i hand....Är ju 42 inte gammalt alls.... För att inte tala om min egen mormor som blev just det när hon var 38 år.....Läskigt hur man flyttar sitt "gammaltänk" framåt hela tiden.
Minns att vi hade några granntjejer när jag var tio...De var kanske 18 år gamla och de var ju tokgamla...HAHAHA.

Egentligen vill jag väl inte komma till nånstans med dessa tankar. Bara att jag är glad för att dottern gärna väntar ett par år till med barn ;)

Annars sitter jag i detta nu på jobb...Snart läggdags och ledig dag hägrar i morrn. Fast ledig och ledig...Ska tvätta. Och toklängtar till om typ 12 dagar....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Själv blev jag mormor när jag var 43, och anser mig numer(med 4 barnbarn) vara en gammal och klok mormor som tvingas svara på ungarnas frågor om livet, döden, kärleken, sexet... you name it... de kommer till tanten ;-)

Jag hade nyss fyllt 17 när jag blev mamma, så risken att jag skulle blivit mormor vid typ 34 år fanns ju...



Ha en bra ledig dag. Unna dig att göra ingenting också!

Postat av: Anna

Jaha ja..om 12 dgr såååå ;)

Kram i värmen...

2010-07-20 @ 13:28:24
URL: http://boogaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback