Huvudvärksdag...

Somnade med huvudvärk igår och vaknade med ännu värre sådan i morse.....Åh, vad det dunkar. Sen började dagen med internetstrul...Det gick bara att använda det trådlösa emellanåt och jag fick inte rätt på det... Stora grabben fick koppla upp sig med sladd så han kunde spela och jag stängde routern och gick till min plats för att sola lite......
Orkade ligga två timmar sen blev värmen för mycket för huvudet.....Promenerade hem och tog en dusch. Sen for sonen iväg och jag checkade läget med routern...Yes...Jag är bäst ;) Fick så klart igång det igen.......

Har fortfarande värsta skallebanken trots att jag ätit och druckit och tagit tabletter....Bara att gilla läget då???

Fixade ju till i mitt sovrum häromdagen.....Nu kan jag sitta i den franska balkongen och mysa. Guld nu på kvällen och man vill ha lite svalka då solen gassar på vanliga balkongen. En god bok och ett glas rosé är inte att förakta ;)


( OBS! jag är faktiskt inte naken...)

2 dagar kvar till jag reser bort......
Mmmmm 14 dagar med älskling. Lovely


Kommentarer
Postat av: Anna

Det gamla köket var inte funktionellt, luckor gick inte att stänga, lådorna rasade ihop när man drog ut dom etc.

Jodå, vi är jätte nöjda med det nya =)



Hoppas du får en härlig semester med kärleken..

Postat av: ejmis

Det här varma vädret verkar skapa huvudvärk =/

2010-07-04 @ 12:48:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: a-k

har du snaggat riktigt kort?

2010-07-04 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback