Nere...

Tvi vad jag är depp....Har inget ordentligt svar på varför så jag kör till med att det är pms ;) Tycker bara att allt känns så jäkla hopplöst och orkar inte riktigt ta mig för något.... Men än så länge går ju livet vidare......

Sov skitlänge idag....Eller jag tvingade mig själv att stanna i sängen eftersom jag är så depp...Inget lockade. Men sen har jag faktiskt *äntligen* putsat mina stackars vardagsrumsfönster.... Så nu är risken (som yngstasonen sa) att man (eller ja, sonen) går rakt in i rutan....Han har nämligen gjort det en gång på museum och än idag skrattar vi åt det ;) Ja...rena fönster alltså och en stolt tant A =) Har också röjt lite mer och diskat undan så trots lååång sovmorgon har jag hunnit en del.


Nu jobbar jag.....Började i kväll och jobbar natten. Ganska lugnt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: Anna

Ja jag putsade mina fönster för ett tag sen..skulle behöva fixa igen..förb*** skator :(

Kram till dig och hoppas pms:en ger sig snart ;)

2010-07-26 @ 15:15:57
URL: http://boogaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback