Varmt & gott....

Oj, vilket underbart sommaväder det är...Önskar så att det kunde hålla sig heeela långa sommaren. Regna kan det göra på nätterna.

Dagen började tidigt...En styck son skulle upp sex för att sommarjobba....Men hrmm...Denna mamman somnade om sen han gått och låg kvar i sängen när han kom hem igen ;) Hehe...Är man ledig så är man.

Sen gick jag en promenad men det är nästanm lite för varmt att röra sig....Men en god sak hade prommisen med sig. Jag har problem med var jag ska ta vägen när jag vill sola...Vill helst inte ligga bakom huset till allmän beskådan. Kom på att jag kunde gå till lilla parken...Där finns en kulle helt omgärdad av träd. Alltså insynsskyddad =)

Således gick jag hem och gjorde kaffe...Packade en väska med kaffe, filt, kudde och bok... Gick till parken och lade mig...Minsann om jag inte hittat bästa stället för det fanns bara jag och solen där ;) Fast nackdelen var att det blev lite som en kokgryta....

Ikväll har jag röjt och städat här hemma....Ställde i ordning i mitt sovrum och in med en fåtölj... Så nu kan jag sitta i solen på morgonen i min franska balkong med morgonkaffet...gött =)

Förresten har jag nu två arbetspass ( onsdag och torsdag) kvar innan två veckors semester.... Och Exakt en vecka innan jag är norrut igen....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oh vilken härlig solbränna du fått. Ha det gott och ha det så bra i solen.

2010-06-29 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback