A new day in paradise...

Söndag och bara 4 dagar till semester =) Längtar.....

Har ont i huvudet idag men mår bara pyttelite illa...... Men jobbigt nog. '
Måste snart sätta lite fräs på mig för om typ två timmar kommer min söta mamma med en TV till mig.... Fattig mamma som jag är sitter jag med en gammal tjock-TV från montezumas tid. Nu får jag en tjock-TV som är nåååågot nyare ;) En föregångare till platt-TV. Ni vet en tjockisteve med platt skärm...Äsch, minns ju inte vad de kallas för. Menmen, en sådan är det i alla fall..... Med större bild än den jag har också =) Tack mamsen....
 Hmmm, kan det vara widescreen det heter???


Nä, marsch....




Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att du mår bättre, och dessutom får en "ny" tv i dag! Kan det bli bättre?

(Ja, om 4 dagar då kanske... ;) )



Kram o ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback