Ja é trött...


Hatar, hatar att sova på jobb.... Det låter överallt och det är stört omöjligt att somna om när jag väl vaknat. Så jag har inte sovit sen fyratiden i morse. Har ju legat i min egen säng sen jag kom hem i morse men inte där heller lyckas jag somna =(

Vet inte vad det är med mig och ljud... Senaste året har jag blivit så förbaskat ljudkänslig. Ibland gråter jag i ren frustration över alla konstiga ljud som stör mig. Jag som aldrig störts av sådant innan. Känner mig ju som värsta alien.... Detta gör att jag också tjatar och gnäller på grabbarna bus för minsta lilla ljud de gör. Bara de har TV-n på eftermiddagstid kan jag bli bäng...... Buhu för mig.

Ledig idag annars så jag kan ju slappa om inte annat. Bara ett möte på yngstingens skola senare idag. Så jag ska nog hinna ut en promenix i solskenet innan dess.... Tror bannemej jag ska smita ner i fusksolen med ;)

Ha bästa dagen söta ni....

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Har du testat öronproppar? För det låter inte alls kul, att vakna av minsta lilla ljud.



Kram

Postat av: Ann Catrine

Vill absolut inte måla f*n på väggen, (och nu kommer det ett"men"...) MEN, första tecknet för mig innan jag sprang med full fart in i den omtalade väggen var ljudkänslighet och sömnsvårigheter... Kan det vara så att du är pressad/stressad? Om det är så, kan du göra något för att förändra det i tid?! Nu låter jag som värsta besservissern, men det är inge roligt alls med den där väggen...



Kram, och var rädd om dig!

2010-03-04 @ 21:50:58
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback