Me happy...



Litet livstecken härifrån..... Jodå, jag lever och jag är lycklig. Maj gadd.... Saknar mina barn emellanåt så det kramar i hjärtat och jag längtar då efter en kram...Men annars är jag i himmelriket ;) Att man kan vara så kär..... Önskar så att det inte var dessa avstånd...Vill ju vara med älskling alltid.
Men just nu tar jag vara på tiden här.... Försöker leva i nuet, även om hemresan tränger sig in i hjärnan emellanåt. Men den tanken tränger jag ut igen för annars bara gråter jag. Menmen.... Jag lever och jag har det bra...:)

Solen har skinit så fint varje dag sen jag kom hit och även om det är lite kallt så känner man sig ju så glad av ljuset.... Nästan så man vill gå ut och vårskrika i skogen....Som Ronja ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

När bär det iväg hemmåt?



Njut av tiden!!

Postat av: ejmis

Låter underbart! Njuuuuuut!!!

2010-03-16 @ 23:50:46
Postat av: Emma-Pemma

Underbart, fantastiskt härligt att vara förälskad!! :))



Njut njut njut! Det ska jag göra nu onsdag-söndag! :P

Hihi...



Stor kram.

2010-03-17 @ 09:56:42
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback