Nähä...

Det gick visst inte att stoppa tiden...=(

16 sköna dagar är till ända och denna damen sitter i detta nu på tåget på väg hem...... Endast två saker gör att det är positivt...Första klassbiljett med gratis internet och att jag snart får träffa mina barn igen.

Fy fan vad jag hatar detta...Ni anar inte ångesten som fanns direkt jag vaknade i morse....Ja, egentligen började det redan i går. Jobbigt som fan detta...... Men jag har haft det så fint och känner en oerhörd kärlek till N.... Tack för att du finns




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, jag fattar att det känns slitsamt och jobbigt med så långt emellan...



Kram på dej och hoppas tiden går fort tills ni får träffas igen!

Postat av: Ann Catrine

Trist att det ska vara så långt till kärleken!!



Hoppas på en trevlig hemkomst iallafall, och att ni snart får träffas igen..



Kramar!

2010-03-27 @ 18:30:57
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig och saknar dig...P o K

2010-03-29 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback