Övergödd...



Stannade hemma från det där mötet idag..... Mådde jäkligt illa också, så jag hade ingen som helst lust att sitta där. Nu mår jag bättre och hoppas det håller i sig för det vankas dygnsjobb i morrn.

Idag frångick jag mina principer....Big time ;)
Löjliga, löjliga jag äter såååå bra och duktigt hela dagarna tills det blir kväll då jag frossar i allt skåpen har att erbjuda. Så idag struntade jag i nyttigheterna redan från start.... Just nu känns det som jag snart ska spricka för jag har ätit konstant sen fyratiden....Joho, det är dagens sanning.

Men tack vare detta så känner jag inget dåligt samvete för att jag fördärvat en i övrigt bra dag med storätande på kvällen.... Smart va????

Egentligen tycket jag att jag är lite lagom konstig.... Varför äter jag en massa då jag mår illa???? Alla andra kräks ju bara de tänker på att äta. Men inte jag inte!!! Nä, jag ska bota illamåendet med mat och snacks jag ;)

Nä... Nu ska jag ringa och sen sova...PuSs.


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Hoppas det känns bättre idag!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback