Sluta nu...


Har varit iväg ett par timmar och jobbat...Det var kul =) Mindre kul är detta eviga illamående...... Massa yrsel också...... Vet i fasiken vad det är frågan om. Antar att det är magkatarren som spökar och yrseln har nog med min syn att göra för den kommer mest när jag byter avstånd....?

När jag ändå klagar kan jag ju gnälla över att jag svettas också.... Nackdelen med massa övervikt. När jag var mager frös jag alltid och jag föredrar nog fan det....Avskyr att svettas.

Meeen, nu ska jag sluta gnälla ;) Dags för en promenad i vårvädret =)

Tjing....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Klart du ska gnälla när det djäklas!! Det är ju din blogg,den som inte vill läsa kan ju avstå det inlägget...



Hoppas det känns något bättre nu!

Vet hur besvärligt yrsel kan vara...

Kram

Postat av: Emma-Pemma

Nej ... aldrig är man nöjd! ;) Det är likadant med mig ... ner några kilo - brrr... kallt! Upp några kilo - puh.... varmt!!



haha - ja du... vi kvins är verkligen knasbollar ibland.



När är det tajm att möta kärleken igen då?( själv åker jag till underbara Skåneland på fredag! <3 )



Passar på att önska dig en härlig Påsk! ( trots eko i plånkan )

2010-03-31 @ 12:43:27
URL: http://minnietiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback