Down...


Känns just nu som att allt hopar sig över mig..... Vet inte vilket ben jag ska stå på och känner mest för att göra som strutsen....
Stoppa huvudet i sanden =/

Bara ledsen och bara strul...... Ibland undrar jag vilken anledningen är att jag föddes??? Att det ska finnas någon som bara är misslyckad??? Någon gud kan sitta och skratta åt?

Nä fy mig..... Men det blir bara föör mycket när båda grabbarna strular samtidigt och jag själv också strular....

Just nu är dagarna berg och dalbanelika... Ena sekunden känns allt bra men i nästa sekund ligger gråten under ögonlocken..... Jäkla skitliv.


Nä, förlåt.... Jag har inget skitliv. Det som är skit har jag ju skapat själv......

Nu måste jag gå på dass...TjInG

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skickar en STYRKEKRAM mitt i det jobbiga och hoppas att det känns bättre imorgon!!!

2010-05-04 @ 21:30:56
Postat av: Åsa

Kram på dej!!!

Postat av: Görel

Kraaam! Jag vet hur det känns, tro mej. Man vill bara gå o dra täcket över huvet och sova o hoppas att allt bara är bra när man vaknar....

2010-05-05 @ 10:52:32
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback