()/)/&¤&%#¤#"¤#!&%(/=

Ja, ni får ursäkta mitt "språk" i rubriken.... Antar ni förstår att jag inte är glad =(
Komma hem till denna varma fuktstinkande lägenhet är ingen hit...Heller inte bråkiga, sura ungar... Fasiken vad trött jag blir...... Jag säljer dem snart till högstbjudande.

Skitskitskit.......Saknar dig N

 

Kastas rakt in i verkligheten...Möte och jobb i morrn och så klart måste jag ringa massa samtal om grabbarna innan det... Tandläkare och kommun bl.a. Konstigt att allt sånt skit samlas till de är hos mig... Eller kan det vara så att en viss någon med glädje lämnar det till mig????


Äsch... Skit samma, men ibland är jag dödstrött på verkligheten....


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ibland är det rea på både ungar och ex, det känner jag igen! Fast just nu ska jag inte klaga, vi kommer bra överens NU,så har det INTE alltid varit...och då var det REA!

Hoppas du haft härliga dagar här uppe i norr iallafall, så du kunnat ladda batterierna!!



Kram och nattinatti

Postat av: Anna

Ja ibland vill man göra både det ena och det andra med ungarna :(

2010-05-25 @ 13:04:18
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback