I´m losing it...

Hoj i kvällen.... Här sitter jag färdigpackad och färdigfixad... Bara att hoppa i säng för uppstigning tre i natt eller så ;) Skönt att ha allt klart men ändå nojar jag.... Så klart. Äsch....Mest för grabbarna som jag vet att jag kan släppa nån gång i morrn eftermiddag =)

Hade inte tänkt berätta men är liite stolt.... Har lyckats minska 6 kilo på tre veckor =). Fast jag ska väl avslöja att jag ändå är lite besviken =/ Jaja... Ni känner väl mig vid detta laget... hade önskat jag klarat mer. Men 6 kilo är inte fy skam ;)

Så... Nu ska jag alltså inte öka på igen.....Hmmm.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tyvärr kommer du se tråkigaste delen av stan, men inte svårt att hitta iallafall!

Ring om du går vilse ;-)



Trevlig resa & mysigaste veckan!

Postat av: Ann Catrine

6 kg på 3 veckor?!

Det är ju skitbra!!!!!



2010-05-17 @ 22:27:51
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Åsa

6 kg på tre veckor är jättemycket!!!



Ha det nu så bra!

2010-05-17 @ 23:08:32
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback