Jobbar....

Ser äntligen slutet på ett par oerhört jobbiga dagar....känslomässigt sett. Har känt mig jätteledsen av olika orsaker som sen förstorats upp av pms:en. Skönt att äntligen ha lärt mig att jag ofta är extraledsen precis innan mens. Men idag löstes lite upp med hjälp av ett samtal och i morgon hoppas jag att det känns lättare i hjärtat =)

Jobbar idag i alla fall....Och i natt. Har haft en bra kväll här på jobb och ska snart krypa i säng. I morgon vankas tvättstugan.

Är lite stolt över grabbarna bus ikväll.... De är ensamma hemma och det kan ofta göra mig nervös då jag vet att de ofta ryker ihop. Men idag hade lillkillen fixat middag till dem och hans flickvän som också är där och det helt utan mina instruktioner... Tänk va!!! Fjantmamma......
Sen återstår ju att se om jag är lika stolt när jag kommer hem i morgon.... Disk och annat skröfs överallt kanske? Nåväl....

Natti

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

En tid som jag delvis längtar till men ändå oroar mig...fjantmamma här med!



Här har vi nu snack( tjafs) om tider...Sonen vill vara ute länge och uppe sent.

Helt plötsligt är mina ord inte lika viktiga...Hmm små barn små bekymmer.



Ha det gott/ Viola


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback