Lugnare och lugnare...



Jag märker hur jag blir lugnare....Sakta visserligen men om jag inte fokuserar på att jag ska klara saker så går det bättre....

Som att jag numera läser böcker igen...Det går inte undan som förr men ändå. Jag har börjat se på TV igen...Visserligen helst löjliga såpor som kräver minsta möjliga engagemang..Men jag sitter ner i lugn och ro och tittar.....

I tisdags upptäckte jag ytterligare en sak som känns stor...Jag slumrade till och från hela dagen på tåg och bussar... Vaknade till av mina egna snarkningar flera gånger ;) *pinsamt* Haha.... Men alltså, jag sov!!! Fattar ni vilken grej? Jag som måste se allt och koncentrera mig på att allt går rätt till....Jag sov liksom =)
Ja...det finns hopp....Även för superstressade jag =)

Lev väl....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt!! Fortsätt så!



Kram o ha en fin fredag!

Postat av: ejmis

Härligt att höra.

Kram!

2010-11-06 @ 15:18:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Det är klart det fins hopp! Jag hoppar jämt;-)

Kram

2010-11-08 @ 09:51:32
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback