Skitmage....



Ja, bokstavligt talat *fniss*.... Min mage jobbar konstant och just nu är den jättegasfylld =/ Tror för det första att jag åkt på en rejäl magkatarr och sen nåt skit i tarmarna för så fort jag äter sätter det fart och det blir akut toabesök.....Jaja, ursäkta skitsnacket ;)

Har nästan packat färdigt i alla fall...Urk, vad jobbigt det är att packa..... Jag använder nästan aldrig allt jag tar med men ändå tänker jag "om ifall att"....

Ska snart röja undan här hemma så det är fint tills jag kommer hem igen....=(

Sen lite middag och en dusch innan sängen kallar..... Ska ju upp i ottan liksom =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

"och sen nåt skit i tarmarna"... Ja, det lät ju ovanligt! ;P



Ha en bra tripp norrut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback