Städat lite...

Ja, har ägnat en stund åt att röja undan.... Framförallt kök och hall behövde en uppryckning ;) Orkar inte fixa med nåt pynt nu så det får vänta till söndag...Jobbar till sent ikväll sen ett dygn i morrn så tiden finns inte riktigt.... Men på söndag när jag kommer hem från jobb ska här fram lite stakar och stjärnor...

Nu måste jag snart dra mig in i duschen och sen ut på byn och fixa till grabbarna så de klarar sig matmässigt i helgen....Planera??? Va é det??? Börjar jobba fyra så än har jag lite tid ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en bra dag !

kram

Postat av: LillaNisse

ta fram staken så du ser stjärnor, va de så du skrev....

2010-11-26 @ 18:33:34
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback