Torsdag kväll...



Ibland går tiden undan...Ibland inte. Tycker denna veckan har gått fort och skönt är ju det. Betyder att det snart är tisdag juh ;)

Nyss hemkommen från en bra jobbdag då jag fick gjort en del..... Och nu är snart maten på G.

Vi har fått massamycket snö och minusgrader... Vet inte vad som tagit åt mig, gammal snöhatare som jag är...Men jag gillar det minsann =) Ja, inte så mycket som jag gillar sommar men bättre än slasket för en vecka sen. Behöver bara ett par bra vinterkängor...Hmmm, hoppas man kan hitta billiga.

Tror jag håller på att hungra ihjäl...Måste checka maten.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag tror minsann att det bor en norrlänning i dig också ;)

Vinter men mycket snö är fantastiskt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback