Blä-lördag...



Kan ju inte påstå att det känns som en bra dag.... Vaknade flera gånger inatt och hade halsbränna...Men inte vilken som helst utan from hell....Det räckte att jag vände mig i sängen så höll jag på¨att spy och att stiga upp var inte att tänka på....Var jäkligt kissnödig men det fick jag somna från.... Tack och lov var det inte sååå illa sen när jag vaknade.... Men jag har känningar av det...Som om magen är full och jag mår lite illa.

Känner mig aptrött också...Som om jag var alldeles urlakad...Noll kraft i kropp och knopp =(
Fy, vilken gnällfia ;)

Ska snart dra ner i tvättstugan så det är väl bara att ta sig i kragen antar jag....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas dagen blir bättre!



Kram på dej! <3

Postat av: Karin

Otäckt med halsbränna. Har det mycket sällan men ett tips jag fick om man inte har samarin hemma ta en matsked lingonsylt. Ha en bra dag.

2010-10-23 @ 16:10:36
Postat av: Anna

Usch för halsbränna, det hade jag under mina graviditeter...



Hoppas du mår bättre nu..

2010-10-24 @ 08:33:08
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback