Ojsan...

kom på när jag satt på tåget att jag glömt blogga i morse....Snacka trött ;) Sov kanske tre timmar i natt men har faktiskt kunnat slumra ganska mycket på tågen idag.

Fyfyfy för sensationslystna tidningar... Jag brukar inte påverkas av skriverier men i morse halv sex trodde jag att det var terrorister ombord på tåget... Och det bara för att tidningarna igår varnat för det ökade hotet. Två ickesvenskar satt på sätena intill mig på tåget och köpte biljetter där och då...Det mina vänner är inte billigt. Bara just därför vandrade min fantasi iväg och jag fick t.o.m. tårar i ögonen för att jag kanske skulle sprängas ihjäl...Hahaha. Men nja...jag ska fortsätta vara den godtrogna ett tag till...Jag lever ju.

Nåväl...Jag är framme norrut och jag är nöjd...Bara älsklingen behagar komma hem från jobb så =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, du har ju fått lite av mig redan....

2010-10-05 @ 19:34:20
Postat av: Åsa

Så han är inte hemma när du kommer? Vilket sätt va!!? ;)



Njut nu riktigt ordentligt där uppe!!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback