Onsdag är det visst...


Fick verkligen tänka efter lite innan jag kom på vad det var för dag ;) Trodde det var tisdag.....

Sovit länge idag....Har väl både sina för- och nackdelar..... Nackdelen är väl att jag känner mig så jäkla slö. Jag får liksom inte slösa så med tiden... Menmen, nu är det gjort ;) Måste snart sätta lite fart på mig och göra mig i ordning för jobb......

Bläblä....Känner att jag mest bara svamlar. Visst händer både det ena och andra i mitt liv som hade varit roligare för er att läsa om kanske men jag vill inte lämna ut nån...... Tidigare skrev jag mycket om grabbarna och deras bekymmer men jag känner mer och mer en motvilja att lämna ut dem..... Annars är det ju en outsinlig källa att ta ur som ni kanske förstår....

Menmen...Ni som läser här står tydligen ut med mitt trista svammel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback