Ont....

Så var ännu en jobbhelg avklarad...Med ryggont på köpet... Fy fabian vad ont jag har. Antagligen isciasnerven som hamnat i kläm. Konstigt att söndagar alltid är tuffa fysiskt.

I morgon jobbar jag heldag tror jag...Börjar i alla fall åtta. Vi ska nämligen flytta med jobb så det är en del att göra. Sen smiter jag ju iväg på tisdag men det är okej med kollegerna för det är ju min ledighet och jag hade ju planerat redan. Jobbflytten blev ju flyttad till just min lediga vecka. Menmen...Jag har gjort en hel del packning idag innan jag kilade hem från jobb =)

Såååå, bara en ynka dag kvar sen upp i ottan på tisdag för att resa till älsklingen...Gött =)

Håll nu alla tummar och tår att ryggontet försvinner till i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback