Sköna söndag...



Har egentligen inte så mycket att förmedla idag... Bara skräp med denna kvinnan. Har så förbenat ont i typ skulderbladen och ut i armarna och huvudet....

Jag vet att träning och rörelse skulle kunna hjälpa min kropp att må bättre men när det är så skröpligt som nu så är steget stooort att börja träna. Bara tanken gör mig trött liksom....Har ju verkligen inga muskler att räkna med.... Menmen...Snart måste jag om jag inte ska bli ständigt sängliggande typ =/

Sååå, det är väl läget för mig..... Hur mår ni en sån här dag?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Själv har jag skallebank, halsont och är allmänt hängig... skit e´re me oss! ;)



Kram på dej!

Postat av: ejmis

Jag har en sådan där dag när jag skulle kunna ta mig för 1000 saker men kommer inte igång med en enda.

KRAM!!!

2010-10-24 @ 13:34:56
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Och jag har inte gjort ett skvatt nytta idag!

Mest glott på datorn, på teven och i boken.

Och på insidan ögonlocken ;-)



Slöa söndag!



KRAM!

2010-10-24 @ 21:14:15
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback