Virrig, darrig, stirrig...

Oj, vilken dag detta blev...Jobb mellan åtta och sex ungefär...Med lunch givetvis. Massa skoj och roligheter och massa stress och bärande och packande..... Men oj vad roligt och oj vilka fantastiska lokaler vi får att förfoga över =) Känns skitbra.

Men det är slitigt att flytta och kollegan hade stegräknare som visade 22000 steg när jag gick hem och vi har väl kanske gått ungefär lika mycket idag...det ni. Men nu smiter jag iväg och lämnar de andra i sticket...Men det är ju mina lkediga dagar och jag kan inte hjälpa att de lägger flytten precis där ;) Nåväl...de sa det var okej.

Sen jag kom hem har jag mest känt stress....Direkt hem och fixa käk...När jag åt missade jag munnen och stack mig i mungipan med gaffeln i ren stress...Haha. Sen har jag diskat och röjt och packat och tjatat på två grabbar bus att packa sig till sin pappa.
Nu är jag klar med ett skinande rent kök och ganska skinande resten av hemmet...Och båda grabbarna har packat sig iväg. Så nu ska jag stoppa mig själv i duschen innan sängen lockar....Oj, vad jag är trött.....Aprött ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha nu en riktigt skön norrlandsvistelse!!



Kram!

Postat av: Anonym

bara du inte är för trött imorgon då när vi får lite tid för varandra...älskar dig....P o K

2010-10-04 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback