Lång resa...

Hemma igen...och inte speciellt glad för det ;)

Fy bubblan vilken otäck tågolycka i söndags...Ni anar inte vad glad jag är att jag inte åkte det tåget =/ Det kändes på igår då jag åkte...tittade ut lite extra genom fönster och så...Men man kan ju inte bara vara rädd. Resan blev allt lite annorlunda och jag kan lätt stressa upp mig över sånt men försökte tänka att jag i alla fall inte var med på olyckståget. Alla passagerare fick byta till buss i Norrköping för vidare färd mot Linköping där ett tåg stod och väntade och sen missade vi anslutande tåg i Hässleholm med typ tre minuter och fick då taxi betald av SJ....Snällt va? Dessutom bjöds det på gratis mackor och kaffe/te på tåget. Så inte gjorde det sååå jättemycket att jag kom senare hem än beräknat.

Men uscha vad det är trist med detta eviga åkande ifrån....Är det inte barnen jag lämnar så är det N...Ni anar inte vilken stress det är i hjärtat =(
Menmen....mysigt är det i alla fall då jag är där =)

Ska snart göra mig i ordning för dagens jobb.....

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja det förstår jag att det var läskigt att åka tåg efter den olyckan.Hoppas du får någon lösning på ditt resande snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback