På plats...

Nu är jag där jag ska vara...Så skönt.
Underbart att stiga av tåget inatt och få en kram =)



Resan gick bra i alla fall och det där nattåget var kanonfint...Sätena var som de på X2000. Jag är fräck som få och när jag fick syn på en fyrasitskupé studsade jag in där och stängde dörrrarna om mig, plockade fram kudden och bredde ut mig....Mmmm så skönt med tystnad och liggläge. Visserligen bara typ sista två timmarna men i alla fall.

Sitter nu med morgonkaffe och ska sätta mig en stund med bok eller korsord i väntan på älsklingen som jobbar....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha en underbar vistelse i norrland, här har vi ju underbart väder dessutom.

2010-09-08 @ 12:20:34
Postat av: Anna

Underbart..kram!!!

2010-09-13 @ 10:32:16
Postat av: LittleMe

Hihi, så brukar jag också göra under mina resor fram och tillbaka :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback