Söndag...

Ett jobbdygn avklarat och jag bara slappar...Eller tvättar gör jag ju ;) Har hunnit iväg och handlat en omgång också....Ska nog snart ta en promenix, bara ner en omgång i tvättstugan först =)

I fredags var jag och röstade....Tog stora grabben i hampan och drog med honom. Förstagångsväljare som hellre hade suttit vid datorn =/ Inte lätt det där... Jag försökte förklara för honom och gå igenom lite om det olika partierna och vad de vill men hans funktionshinder gör att han har svårt att ta till sig så nog påverkade jag lite... Men efteråt var han himelens glad, för han hade känt igen ett namn på vallistan till kommunalvalet och hade kryssat i det och beröm fick han av sin mamma för det var ett bra val ;)

Nej....Nu ska jag kila i tvätten sen prommis som sagt skrivet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback