Tummen ur...



Idag har jag gjort något jag skulle haft gjort i flera år...Hemska, hemska mamma. Har varit och fixat ID- kort till grabbarna bus och dessutom äntligen öppnat konto till yngstingen. Puh, vad skönt det känns att ha det fixat en gång för alla =)

Annars går dagarna sin gilla gång och det är lugnt och mysigt för en gångs skull att ha grabbarna här....Förutom tidigare ikväll då jag trodde att routern gått paj och stora grabbhalvan gav mig några nya gråa hår ;) Fast med förenade krafter fixade vi det...Fy f*n vad vi är bra.....

Jobb för denna damen i morrn....Okej antar jag...

5 dagar kvar...Jippie =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar dig en trevlig helg med allt vad det innebär för just dig!

Kram...

2010-09-03 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback