Jo... Jag lever.



men bara nätt & jämnt..... Försenat tåg igår igen vilket ledde till nattåg... Så denna dam kom hem tidigt i morse =/. Och skulle infinna mig på jobb åtta...Jippie.

Har alltså just tillbringat en mysvecka med älskade N . Och är i vanlig ordning lite depp......

Inte blir det bättre av att datorn bråkar...Eller den är lite bakis efter att jag "matat" den med vin =O Fast den funkar bättre nu än den gjorde första dagarna efter... Då var den väl full...Hehe. Det är några tangenter som trilskas och sen är det nån som inte alls funkar... men va fan man kan väl kopiera och klistra in.

Anledningen till lösenordet då??? Ja jag behövde en paus... Utan en massa snokande. Var lite mycket ett tag.... Eller... är väl ganska mycket nu med men jag har fått distans....

Har jag saknat bloggen??? Förvånansvärt lite faktiskt..... men ett tag till ska jag blogga.

Puss....


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Välkommen tillbaka. Nu har du nåt att se fram emot igen.... att få åka upp till norrland. Hoppas att det går bra för dig att jobba.

2011-02-02 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback