Vet ni....

Jag brukade vara så bra på att skriva...... Jag älskade att skriva långa texter. Uppsatser och utredningar  och recensioner. Ja allt möjligt som hade med skrivande att göra. Hade t.o.m. en dröm om att bli författare.

Jag har massor av åsikter om mycket jag läser i tidningar och ser i TV.... Ofta tänker jag att jag ska ta upp det här i bloggen.... men då faller det platt till marken =( min hjärna klarar inte av att vara stilla i en tanke nån längre stund och jag kommer aldrig ihåg vad det var för bra formuleringar jag hade i huvudet sekunden innan.... Fan vad jag avskyr hjärnstress.

När går det över liksom???
Jag vill kunna skriva igen.....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Känner igen det där... har liksom nte ro till det längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback