Åter till vardagen....

Så var man då hemma igen.. Tåget blev en timme sent så det blev taxi sista biten och pengarna tillbaka. Inte fel med gratisresor ;) Även om det är skönast att komma fram i tid..... Men nu har jag till två nya resor =)

Gillar inte att vara hemma....Sov illa i natt och jobbnatt väntar. Har lite jobbångest men antar att det är för att jag varit ledig ganska länge nu och att jag saknar N. Går säkert bra bara jag kommer dit. Jag börjar om drygt en timme och sitter fortfarande här i myskläder.... Snacka om att dra ut på tiden.

Nu börjar nedräkningen....18 dagar =) Inte jättelång tid. Men under den väntan ska ett par saker fixas som är mindre roliga.... Vardag ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback