Semesterpaus...

Har sedan i måndags tagit paus på semestern och ska jobba tre veckor innan nästa treveckors semesterperiod.

Älskade N åkte hem norrut i söndags och åååh vad det blev tomt. Känns skönt att ha tre veckor tillsammans att se fram emot. Blir nog så att även den perioden spenderas i Skauneland.


Lite fler sommarbilder från skåne kan jag väl bjuda på.



En dag körde vi över Hallandsåsen och utanför skåne...
 Hamnade på häftigaste stranden där man kunde köra ut med bilen.



Fast sen vände vi tillbaka.
Körde genom Båstad och ut mot Torekov där vi stannade till.



Sen ner till Mölle och åh så fint där é.....





En annan dag tog vi tåget till Kristianstad
och sen bussen till Åhus och strosade omkring



Och ytterligare en annan dag tog vi åter tåget till Kristianstad
 och sen en buss till Simrishamn där de har en jättefin kyrka.
Sen blev det tåg därifrån till Malmö där vi sen bytte till ett tåg som tog oss hem.





Sista dagen innan N skulle åka hem hade vi kanonväder
så det blev en dag vid havet...
Se så fin termosmugg jag fått.....



I måndags fyllde jag år i all sin ensamhet....
dessa fina brills gav jag till mig själv i present.




Må väl mina vänner.....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ni ser ut att ha hunnit med en hel del på er semester... så härligt att sen då ha tre veckor till att se fram emot! =)

Postat av: Anna

Tack, vännen... Vilka fina bilder, man blir sugen på att semestra neröver någon gång. Gratti Grattis till dig också!!

Kram

2011-07-20 @ 19:44:55
URL: http://ionlywish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback