Bara regn hos mig...

Som det regnar...Öser ner. Hoppas det ger sig tills jag ska bege mig hem från jobb.....

Jo, jag lever fortfarande ;) Jobbar och står i och längtar till fredag då älsklingen kommer till mig på två veckors semester....Mmmm, va gött :D
Tre veckor sparar vi till Augusti :)

Annars är det väl okej med mig... Vikten har börjat gå neråt igen och jag passerade igår ett nytt mål... Ett kilo ner till och jag är i övre kant av normalvikt för min längd....:)

Måste nog jobba lite nu... Ha det bäst söta vänner

Kommentarer
Postat av: Åsa

trist med regn, hoppas det försvinner snart. (Att det drar söderut då förståss! ;)

Kram o ha en fortsatt fin dag!

Postat av: ejmis

Här regnar det och blåser om vartannat idag. Trist men bara att acceptera.

Kul med ett blogginlägg från dig =)

2011-06-21 @ 18:07:56
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback