Hejsan....

Jag jobbar så detta är lite fulbloggning ;)

Jag lever men bara nätt o jämt... Är dödens trött på det mesta förutom solen och värmen.....hehe Eller....Nä, det där lät värre än det är. Är mest bara less på ekonomin. Den gnager. Men strunt i det nu.... Solen skiner och i morrn är jag ledig :D

Misslyckas med viktnedgången.... Visserligen har jag gått ner tio kilo men nu har det suttit fast typ två månader eller nåt och jag känner mig döfet..... Urk för att bli gammal och allt bara hänger och slänger...Hatar mina överarmar :/

Håret ser också helt galet ut just nu....Maj gadd.... Hahaha. Kanske kanske dax att snagga igen??? Är ju så dyrt att gå till frssan.... Eller stå ut och låta det växa ut??? Time will tell.

Ni märker att den gamla vanliga A kommit åter va??? Jag är egentligen inte så här gnällig och negativ. Som ni ju vet tycker jag det är skönt att få gnälla av mig i bloggen ;) Jag är egentligen oerhört positiv och ser för det mesta möjligheter bakom hörnet. Bara jag fått deppa ner mig nån dag så....

Förresten är det snart dags för norrutresa igen...Bara 5 dagar :) Och denna gången är det bäst att tågen håller tiderna för snart exploderar jag..... Jag har inte behövt betala nån resa på länge nu för jag får alltid tillbaka restidsgaranti att köpa ny resa för :) Alltid nåt ju......

Usch nej... Måste fan jobba nu. PuSs

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Var ska man annars få gnälla lite,

om inte i sin egen blogg!?



Du har ju gjort det jättebra som gått ner 10 kg!

Kroppen kanske bara står stilla viktmässigt för

att ställa in sig efter den nya vikten,

och vips börjar du minska igen!

Tror inte det är så farligt heller med din s k

övervikt ;-)

Du skulle se detta fläskberg!

Och det kanske du får någon gång i S-vall ;-)



Hoppas du får en bra fortsättning på helgen!



Kram

Postat av: Åsa

Klart du får gnälla, gnöll du så mycket du vill! ;)



Kramelikram!!

2011-06-04 @ 22:29:19
URL: http://asassecondtime.blogspot.com/
Postat av: Psykparfait

Men då är det väl tur att jag har en förmåga att motsattsläsa. Jag plockade ur allt det positiva som du inte skrev och valde att ta åt mig av det.



Framför allt vill jag säga - heja heja! fulbloggning is the shit!

2011-06-29 @ 10:18:05
URL: http://psykgarderoben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback