Back home....

Usch vilken kort visit det blev...=(
men i gengäld är det nu bara 16 dagar till vi ses igen.

Det är verkligen drygt att sitta alla dessa timmar på tåg och buss...... Jag gör det gladeligen för att vi ska kunna ses men ändå. Hoppas det dyker upp ett bra läge inom snar framtid så jag kan förflytta mig =) Time will tell.....

Har jobbat idag annars ganska slappt.... Väntar på stora grabben min som fyllde 19 år i söndags då jag inte var hemma... Har några paket till honom och en jättekram. Han kommer efter skolan.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, just det ja, det visste jag ju att han fyllde år här nu nånstans.

Grattis till sonen!



Hoppas nu de där 16 dagarna går fort... Kram!

Postat av: Åsa

Pssst... du har en utmaning att hämta i min blogg

2011-03-01 @ 15:58:15
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback