Sju är bättre än noll.....



Känner mig faktiskt ganska duktig.......
 Har tappat sju kilo sista tiden (6 veckor kanske)..... Lever nästan helt utan kolhydrater och tycker det funkar skitbra.... Fast hade önskat det kunde gå fortare. Får väl helt enkelt acceptera att kroppen funkar annorlunda på äldre dar....
Är glad att jag kommit in i rätt flow där envisheten är starkast av allt....=) I alla fall är det ett år sen ungefär sen jag sist var så här "lätt". Har kanske 10 kilo till innan jag känner mig nöjd.

I morgon bär det norrut... Jäklar vad jag längtar...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad duktig du är!! Jag försöker också undvika kolisarna. Mår faktiskt bättre när det blir mindre av dom. Förhoppningsvis tappar jag några kilo innan sommaren också.

Postat av: Ann Catrine

Känner igen det där att man vill det ska gå undan.

Men LAGOM takt ärväl 0.5-1 kg/vecka,

så det är ju perfekt resultat!!

(själv står jag tyvärr helt stilla just nu)



Trevlig vistelse i norr ;-)

2011-03-17 @ 07:06:33
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: a-k

hallå! vi såg ju rätt lika ut du och jag, sabbar du allt nu... :) Vad väger du nu då?

2011-03-17 @ 09:08:39
Postat av: LittleMe

Super! Skönt att det går neråt iallafall, även fast jag också är sådär att jag vill se resultat NU, helst igår! ;)



Hoppas du får en underbar helg hos din N :)



2011-03-17 @ 11:01:13
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/she
Postat av: Astrid

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 12:38:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback