Ni kanske trodde....

 
 
.... att jag inte överlevde den 21/12?  Men det gjorde jag minsann.....;) Haha
 
Och julen har jag också överlevt trots att jag knappt inga julklappar kunde köpa..... Var med mina pojkar hos mamma och där var lite fler syskon o syskonbarn så det var fullt hus. Lilla jag som mest e ensam blev så trött i huvudet av allt surr men trevligt var det :)
Och fast jag inte varit snäll så fick jag en liten julklapp av mamma och hennes man.... (har så klart fått nåt av finaste N också)
I det stora hela en bra jul.... Fast jag måste erkänna att jag känner mig fjuttig som inte kan ge mina barn finare klappar....
 
Idag ska de till sin pappa och jag ska börja packa.... I morgon bär det norrut och denna gången stannar jag 9 dagar..... Så skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback