Tur med tåg...

 
 
 Hemma i söder igen.... Har haft sån förbenad tur med tågen.... Mitt första tåg upp i torsdags blev inställt så det bokade jag om redan i onsdags och sen gick allt som på räls... Inte var det många minuter som blev sena varken upp eller ner... Nåt ska man väl ha tur med ;)
 
Annars inget nytt.... Känner mig lite ledsen över bristen på pengar just nu... Tror inte jag alls har råd till några julklappar till mina barn :(
Dessutom gick mina vinterkängor sönder så jag får ha mina gamla som e trånga, kalla och sliter strumpor. Har inte råd att köpa nya..... Klarar mig oftast på mitt jäkla existensminimum men så blir det så här och jag känner mig så misslyckad.....
Ska försöka hitta på nåt litet att köpa till barnen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ramlade in här och har ströläst några inlägg, nu är detta gammalt men undrar över prioriteringar om du kam åka tåg för nöjes (?) skull, fattar det som att du åker till din partner men inte har råd med julklappar till dina barn?!

Svar: Enkelt som bara den... Hade inte han betalat resorna hade jag aldrig kunnat åka.
amittilivet

2013-01-15 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback